+31 88 626 73 71 contact@sellian.nl

Sellian kiest SharpSpring als Marketing Automation Platform

De afgelopen maanden hebben wij met diverse Marketing Automation Systemen (MA) en Customer Releationship Management systemen (CRM) gewerkt als basis voor onze inbound marketing en sales abonnementen. Inmiddels zijn we er uit: Sellian kiest SharpSpring.

We hebben we met volle overtuiging gekozen voor het platform dat het beste uit beide werelden biedt, dus MA én CRM. Daarbij werd het platform als beste uitgeroepen door Emerce.

SharpSpring zet hier de hoogste score overall neer van niet minder dan 6 sterren, mede dankzij hun prijs/kwaliteitverhouding.

Klanten betrekken

Eén van de voordelen is dat onze abonnementhouders kunnen inloggen op hun eigen omgeving en zien welke voortgang we boeken met onze campagnes. Zo blijven ze betrokken en werken we samen aan het realiseren van meer leads en dus meer omzet.

Samen met onze klanten maken we content en bieden deze aan aan geïnteresseerde personen. Wij willen die vervolgens graag begeleiden in hun beslissing om te kopen. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze klanten mee blijven denken met ons en vice versa. Een gezamenlijk dashboard in SharpSpring dat de ontwikkeling van het commerciële proces weergeeft zal een krachtige impuls kunnen geven aan die interactie.

Samenwerking voor de lange termijn

Op 6 juli 2016 tekende Ernst Wallinga namens Sellian het contract met Ruud Hansen van SharpSpring Nederland. De komende weken gaan we alle abonnementen overzetten op het nieuwe platform. Naast inzet van SharpSpring in de inbound marketing en sales abonnementen zal Sellian tevens bedrijven helpen die zelfstandig hun inbound activiteiten verrichten en voor SharpSpring hebben gekozen. Dit kan door een onboarding project waarbij de omgeving gezamenlijk wordt ingericht en medewerkers getraind worden. Ook het begeleiden daarvan gedurende een langere periode, bijvoorbeeld op basis van een strippenkaart behoort tot de mogelijkheden.